Un inceput de primavara ploios

Ce vreme ciudata. Fix cand avem zile libere, acum de Pasti, vremea nu tine cu noi si ne face sa stam mai mult in casa, decat sa fi iesit la aer, cumva sa ne bucuram in natura de venirea Pastelui. Cred ca si iepurasul e foarte "plouat" de vremea asta asa de urata si s-ar putea chiar sa nici nu mai vina cu cadouri. Sa se fi suparat pe noi pentru ca nu il asteptam cu mult soare si cu iarba verde si frumoasa.

Sunt trista pentru ca uite acum cand am reusit sa predau toate hartiile pe care seful meu mi le insarcinase pentru rezolvare, nu pot sa plec si eu sa ma plimb prin parc sa iau putin aer si sa ma relaxez, dupa o munca istovitoare, la firma de externalizare servicii salarizare.

In fine, macar sper ca dupa Pasti, vremea sa se imbunatateasca pentru ca am in plan niste plimbari foarte lungi cu bicicleta prin padure, vreau sa simt natura si mirosul ei proaspat de primavara, unul dintre cele mai imbietoare parfumuri. Daca ar exista, as da un salariu intreg ca sa imi cumpar un parfum cu miros adevarat de natura. Din pacate nu exista, iar cele care sunt pe piata la ora actuala au mirosuri artificiale pe care eu una le consider oribile.